onsdag 30 september 2009

Nu när hösten kommit kan jag tänka tillbaka på...

...Att gå långa kvällspromenader hemma i Bodafors...
...att ha på sig massa fina sommarklänningar, som jag ämndå kommer ha på mig i när den värsta kylan kommer bara för att de är så fina...


...att köket jag målade med min syster i sommar matchar min vit-turkosa klänning...


...att min dörr till sovrummet har massa fina bilder att titta på...


...att hinna sitta på café i flera timmar och dricka kaffe med grädde...


...att i sommar så kunde jag åka på loppis hela dagarna...

...alla mysiga stunder när jag suttit på taket och drukit te och myst under en filt tills det blir alldeles för sent och kallt om natten...
...och självklart på alla fina personer som ahr förgyllt hela min sommar.





1 kommentar:

  1. tänk att kunna sitta på taket och dricka te.
    det skulle jag också vilja kunan göra.
    fin blogg du har. fina bilder! :)
    Linnéa
    http://tantnea.webblogg.se/

    SvaraRadera