fredag 15 januari 2010

En gårdagens och de fina presenterna


Igår hade jag för tid att göra mig fin på morgonen vilket resulterade i denna outfit.
klänning: 50-tal
kofta: second hand


Så fikade jag och min Far på Thimons i Nässjö och åt säsongens första semla.

I skolan hängde fint krullade paketsnören på insidan av mitt skåp, som en glad påminnelse om min födelsedag i onsdags. Då hade några i min klass satt dit paketsnöret på mitt skåp. Ni kan tänka er hus glad jag blev.

Hemma fick jag en bukett tulpaner av min syster.

Och nu så hade jag tänkt att visa det jag fick i julklapp och födelsedagspresent. Dessa två böcker fick jag i julklapp och det har knappt gått en dag då jag inte har tittat i dem.


En fin oanvänd borsdduk från 40-talet i sin originalkartong har jag också fått.

En urtjusig småblommig servis är min favoritpresent av alla fina saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar