onsdag 26 maj 2010

nu minsann är sommaren här

I helgen var det så varmt och jag satt och njöt av solen så mycket jag kunde. Det var härligt att sitta i solen och dricka japansk sockerdricka.
Hela lördagen var jag på stranden och grillade och badade.




På söndagen var det konfirmationshögtid och efter ett år med lektioner och lekar och annat kul, blev de konfirmerade och alla var så fina.



Så har jag åkt i en gammal fin bil som fick vara med på fotona jag tog till affischer för min ett band min syster är med i.



Men igår var jag i Göteborg hela dagen och gick på diverse museer. Bland annat blev det en vända till världkulturmuseet där det fanns en utställning om Bollywood. Där kunde man sjunga kareoke till Bollywoodlåtar. Himla kul!


På universeum fanns det massa att se också, men i shopen hittade jag min favoritsak. En rosa telefon i retrostil. Jag ångrar lite att jag inte köpte den nu i efterhand. Men massa fina dagar har det varit!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar