tisdag 1 juni 2010

Modevisningen

För några veckor sedan var jag med i showen "perfect boost" tillsammans med några andra. Det visades mycket kläder, och jag visade lite av det jag sytt till projektarbetet och lite vintage. Trots all stress som var innan och under dagen var det verkligen värt det. Det var jätteroligt och det var så kul med all positiv respeons jag fick.











Sist ut var bruden. Klänningen i sig blev inte så snygg som jag ville. Men jag var missnöjd med hur jag hade tänkt från början och sydde ihop den vita klänningen på bara två dagar för att få min brud. Modellen som gick i den slängde dessutom ut en bukett till publiken sist. Det var ett kul och sött slut på visningen tyckte jag.


Bilderna hittade jag via facebook. Jag kommer tyvärr inte ihåg vem som tog dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar