tisdag 18 augusti 2009

En fin dag med massa spetsfynd

Min näst sista lovdag fick spenderas i Jönköping. Jag åt min lunch på kaffebönan, som för övrigt har världens godaste citronpaj.



Sen åkte jag och besökte lite folk...


...som hade fint hemma.


Vi rotade i lådor...

...och jag kollade in kamerasamlingen de hade.




Det fanns en hylla med massa tyg i sovrummet.


Och tyg var nästan allt jag köpte under dagen, det mesta var spets som ska användas till underklänningar bland annat.







Sen köpte jag denna fina kjol på "på pricken röd".


Så ska jag självklart visa de fina 40-tals underkläderna jag fyndade billigt.

Båda seten består av ett linne och ett par benkläder som ligger i sina orginalaskar.






De är så fina så det tåras i ögonen av lycka.
Till och med prislappen är kvar på det ena setet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar