fredag 3 juli 2009

En outfit från idag men också lite från igår kväll

Nu i alla denna hetta så kan jag inte ens ha på mig en tunn blus utan jag drar på mig denna en bikiniövedel som jag sytt själv. Så detta hade jag på mig efter jag jobbat idag. Och nu är jag ledigt en vecka från allt vad jobb heter så jag är lite extra lycklig i själen just nu.

Fast det roliga hände igår egentligen. Då fick vi besök av finpojken med det långa håret och hans familj. Våra föräldrar känner varandra sen hundra år tillbaka ungefär. Medan vi väntade så satt Far och lyssnade på youtube eller mer precis på låten längst ner i inlägget. En kul låt som man måste erkänna faktiskt är ganska bra.



Så kom våra gäster och vi åt och sen satte sig folk utomhus och spelade och pratade på trappan...





...och så hoppades det studsmatta för fullt.



















Så sköts deet lite luftgevär med bör tilläggas. Kära bror är duktig på att sikta och det är ionte bara Far som lärt honom utan jag har också lärt ut kunskaper i detta hihi.







Så gick jag och finpojken en promenad och träffade på denna katt. Jag fick lite saknad efter lilla Rut.

Sen bara måste jag visa hur mitt hår var fint igår. Det syns inte riktigt på bilden och jag var för trött just då när jag tog bilden för att få till den som jag ville.
Och här är låten som Far lyssnade på. Enjoy









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar