lördag 4 juli 2009

Poolparty med kära släkten


Nu har det årliga poolpartyt med släkten varit. Det har vi varje år hos en av mina fastrar och hennes man. De bor på en herrgård och har det jättefint. Vi skulle alla vara klädda i vitt detta år.



Det kom massa regn först, men vi kunde sitta ute ändå och äta massa gott.

Så här såg jag ut. Jag hade gjort pin-curls och kände mig väldigt fin.




Min kära syster var den enda som var överlycklig av att det regnade som det gjorde.

Så här ser det ut inne. Vi vistades inte inomhus idag, mer än i köket egentligen.









Och självklart så var det massa bad, inget av mig dock. Min kära fastar knuffade i sin man i poolen och han drog henne med sig med kläder på och allt.


Till sist kom solen fram och då blev det så varmt så jag bytte om.


Så var det den årliga volleyboll- turneringen. Och av tradition och totalt ointresse för denna sport är jag aldrig med.


Detta är min fasters mans moder. Hon är alltid så fin! Och och sa att jag ser så "fin och käck ut" och att jag ser ut som en vacker docka. Kan det bli bättre!


Så gick vi till sockerdricksträdet och hämtade en flaska sockerdricka.




Så klappa vi den fina hunden.





Så grilla vi en massa efter all paj ätning och allt fika. Sen så lekte jag med fina kusinbarnet som jag tror är tre år. Han lekte lite med min kamera och tog några fina kortt. Han tog kortet nedan till och med kortet på poolen.






Sen efter att ha grillat drack vi kaffe och åt choklad i massor.

Sen hjälptte jagh till att bära in lite saker och då tog syster kameran och fotade sitt lila äventyr. Så bilderna nedan är taga av henne.






Så var dagen slut och alla åkte hem mycket mätta och mycket glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar