lördag 25 juli 2009

Vad jag gjort de senaste dagarna

Nu har jag varit frånvarnade några dagar på grund av jobb och för att jag haft besök av mannen på bilden nedan.
Så vad har vi gjort dessa fina dagar. Vi har plockat jag vet inte hur många liter röda vinbär, som ska bli saft.
Vi har klappat och myst med katter.





Det underbara med dessa dagar är att jag inte ens behövt sminka mig, utan kännt mig helt bekväm utan.



Att lukta på rosor är mys det med.



Vi hade en dagsutflykt till Eksjö och gick omkring i stan och kollade in på antikaffärer och antikvariat. Vad jag köpte ska jag visa i nästa inlägg.

Eksjö är en fin och mysig stad. Min favorit affärr är "antikt och gjutjärn, Antikmagasinet". De har allt möjligt smått och gott. De har öppet alla jämna veckor
ons-fre 14.00-18.00
lördag 11.00-15.00
söndag 12.00-16.00





Så hade vi en lunchpicknick en dag.





Där kunde man dansa och ha trevligt.
Och på kvällarna har vi druckit te på taket och pratat om allt mellan himmel och jord tills det blivit för kallt.








1 kommentar:

  1. Ja det finns så himla mycket fint där! Vi ska nog också ta och tipsa om den på vår sida ;) Var där igår och shoppade lite smått och gott.
    Tycker mig känna igen dansbanan... Kan det vara den uppe vid Frisksportargården?

    SvaraRadera