onsdag 3 juni 2009

En hel massa outfits


Nu i min klass på vår historia så håller vi på med klädmode förr och nu. Så vi ska ha en modevisning. Det är jättekul med alla kläder och det blir nog bra på visningen också.

En tjej i klassen hade ringt en kvinna som samlar på vintagekläder och vi fick låna denna fina jacka från början av seklet. Den är av sammet och den var så fin att man nästan blev tårögd.


Jag ska gå i denna 60-tals byxdress på modevisningen bland annat.



Sen ska jag vara spice girls fan på 90-talet.

Så här var jag egentligen klädd idag.

Det var bal i Nässjö idag. På bilden över är två av mina närmsta vänner. De var så fina och jag önskar att jag kunde tagit stu´denten med dem, vilket jag egentligen skulle gjort.



På dessa bilder över är några av mina gamla klasskompisar från den mediaklassen jag gick i innan.















1 kommentar: