måndag 15 juni 2009

Olika vackra saker som är bland det bästa jag vet




Denna låt och video är bland det vackraste jag hör och sett på länge. Underkläder och konfetti i en underbar blandning. Det kan man inte tro att konfetti och underkläder ens kunde vara i samma mening haha.

Något jag älskar är att gå på promenad i Bodafors när det börjar skymma och det fortfarande är lite värme i luften.

Det finns så mycket vackert att titta på så det knappt är sant.




Sen så finns denna finpojk att prata med när man har det tråkigt. Så att vi spenderade gårdagen tillsammans och hade massa skoj var helt underbart.

Sen så har jag gjort ett collage på en av mina dörrar till mitt sovrum. Bilderna är så vackra och det pirrar i magen varje gång jag ser dem.

Så kan man skriva små bibelord på en del av dörren.


Bilderna har jag hittat i olika tidningar eller skrivit ut från internet.


Till sist så kan jag visa denna lilla klänning jag precis sytt klart i dagarna. Det är en strandplaysuit som egentligen är en del av mitt projektarbete, men jag kommer att använda den i sommar varje gång jag ska till stranden.





Så tänkte jag attt man kunde sätta upp håret lite så här enkelt. Jag gjorde bara en hög hästsvans och tog luggen och gjorde en inåt-roll och fäste med hårnålar. Man kan låta det vara så eller så man kan locka till härstsvansen lite med en locktång och sen ha ett hårband. Jag tog ett band och knöt i en rosett. Så enkelt och bra när man ska iväg någonstans och håret är en enda röra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar