tisdag 19 maj 2009

Lite fina saker som jag fått och som jag ska sy


Detta blev dagens outfit. Den flög på i alla hast innan jag gick på café Boda med Far. Sen bar det hem för att packa resväskan igen. Nu ska jag på konfirmationsläger som ledare. Så jag är hemma igen på söndag.

Men innan jag åker tänke jag bjuda på lite fina bilder från denna tidning från 1947 som min Far köpte till mig.



Det finns spännande noveller...


Klädtips...

...och massa fin badmode inför sommaren.


Självklart finns massa fina annonser också.



Sen en liten smak och några saker jag köpt till mitt projektarbete. Det ska inte vara klart förrens nästa vår, men jag måste börja nu för att bli klar. Om vad projektarbetet handlar om säger jag inte nu, men det kommer senare när jag har kommit igång bättre. Det fina hyskorna köpta jag på på pricken röd.

1 kommentar:

  1. Tack snälla för att du kollade upp vad karusellen kom ifrån.

    Vad gulligt av din pappa att köpa så finfin tidning till dig! Omslaget var verkligen något extra.

    Hoppas du får användning av hyskorna :) Ska bli spännande att se när det blir färdigt.

    Ha det så bra på konfirmationslägret!

    SvaraRadera