måndag 4 maj 2009

Vilken tur man kan ha


Idag skulle jag in till Jönköping för att göra några ärenden så jag tittade in på kupan för att se vad som fanns. Jag hade sån tur och hittade fem par strumpbyxor att fästa i strumpeband hållare.

Sen hittade jag en såssnipa med fat från Gustavsberg "rose marie". Jag har redan ett stort fat från den serien och jag vill gärna ha hela servisen, så det är bara till att leta på.

Sen hittade jag två assietter från Rörstrands "gröna anna" som jag ska ge till en kvinna i min församling. Hon fick hela servisen i bröllopspresent, har jag för mig att hon sa, och poslin har en tendens att gå sönder så jag tänkte att jag kunde köpa dessa till henne.

Sen är jag så glad att jag är klar med en del i ett skolarbete som vi gör i geografin och svenskan.
Jag har tidigare lagt upp bilder som jag tog till projektet (hippie bilderna).

Hela vår påhittade festival döptte vi till "the nature experience-one week of music, eco and peace".

de två översta är två affisher jag gjorde.

Och här är broschyren, fram...

Första uppslaget...

mitten...


sista sidan...

och baksidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar