fredag 17 april 2009

Bland katter, småprylar, amerikanska saker och annat


Idag har det blivit en ganska mysig dag. En 50-tals kjol och 50-tals BH som jag beställt från spaderdamvintage kom och så är jag kattvakt i helgen.


Denna fina tillbringare hittade jag på torgdagen igår i Nässjö.


Innan vi gick till min faster, för att titta titta till hennes katter, så darck vi te och min syster dansade på trappan.



Min faster som bor bara en kilometer från mig, har fem katter, varav tre är syskon med min.



Jag älskar deras trädgård. den är stor och de har en bil på tomten, ett järnvägsspår (med ett lok) och lite andra saker.




På trappan sttår dessa stövlar.

Jag älskar min fasters hus, det är så många fina och roliga saker där. Som en fotovägg med kort på släkten...

en kattpall...


lite fina saker i köket...

och en hylla med småsaker.



På vägen hem gick vi förbi detta söta hus.


Och väl hemma kunde man spela lite piano och sjunga (med en för övrigt hes förkyld röst).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar