lördag 4 april 2009

Massa fina färger och sista praktikdagen

Sista praktikdagen var igår. (snyft) Det har varit en jättekul vecka och det är synd att den tog slut så fort. På eftermiddagen bjöds jag på en bakelse under fikat. Ursöt och påskig. Citronfomage, choklad och kokos. Mums! Så var det en chokladbit på toppen och en liten söt marsipankyckkling.
Så här såg jag ut sista dagen. En småblommig klänning är alltid fint.
Klänning: Indiska
Skärp: Second hand
Skor: second hand
Kofta: H&M



När dagen var slut och man hade kramats hejdå, mötte jag min syster på stationen. Hon hade varit hos frisören och kliuppt och färgat håret så här fint.
Hon är så vacker.

Väl hemma hade min Elle tidning kommit. Den var så fin med så färger mot mattan.

Mor hade gjort fint på trappan.

Den här lyktan var tänt när jag kom hem från skolan under vintern. Det var utrmysigt i mörkret. Nu har vi istället en fin ängel på den.

Så hade mor planterat penseer i fin krukor.

Rut var ute och lekte.



Min syster var glad över solskenet och dansade på gatan. Klänningen är en 60-tals klänning fick fått efter farmor.


Det var så fint med färgerna här. Mattan, klänningen och håret, Urfint!

Sen spelade min syster gitarr och så sjöng vi en stund ich njöt av solen.

Så härligt att våren har kommit!

På kvällen åt jag dessa färglada godisbitar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar