måndag 13 april 2009

Mitt underbara Boda


idag har det varit en härlig vårdag, så jag gick en promenad med Far och tog lite foton. Nu har äntligen krokus och vitsippor börjat komma, det är så vackert.

Jag kände för att ha hatt idag, så jag tog en jag fått ärva av farmor.
hatt: ärvd
blus: Second hand
kjol: indiska
skor: second hand
Brosch: ärvd

Denna vecka kommer jag vara helt utan smink. Det är mitt sätt att fasta. För jag tror inte att vi idag måste fasta från mat, utan från andra saker som tar upp vår tid, så jag fastar från att sminka mig hela veckan för att få mer tid till att be bland annat.

Så gick jag runt och fotade lite olika hus i Bodafors, där jag bor. man kan hitta så fina miljöer här hemma.


Detta gula hus är till salu. Det är slitet på utsidan, men dock så vackert. Där vill jag bo och göra i ordning huset.


Några av mina släktingar som bor i samhället kom förbi och fikade. På bilden över är min Mor och en faster, på bilden under är två av min farbröder (en är gift med min faster, så jag kallar honom för farbror).


Ps:jag vann inte tävlingen, men jag är inte bitter för det. Hon som vann hade ett underbart fynd förresten. Titta in på vintageportalen och se vem som vann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar