onsdag 29 april 2009

Tänk vad man kan hitta

Jag har glömt att visa några saker jag hittade i helgen. På min Fars och farbrors antikvariat hemma i Bodafors, så finns det en stor boa på baksidan. Där finns allt möjligt visar det sig.

Det fanns en gammal barnvagn...

ett dockskåp...

en gammal skylt...

och skridskor för små barn och massa andra fina saker.

Jag tog med mig dessa fyra saker hem (för min Mors hindrade mig från att ta fler i risk för att ta med mig en hel låda hem, vilket säkert hade hänt om inte Mor stoppat mig).
Först en liten glasask..

sen fann jag detta fotoalbum som aldrig använts...

en fin kakburk...

och till sist en kaffeburk.

1 kommentar:

  1. Oj en massa fina saker! Måste varit jättespännande att leta runt bland allt?! Är det inte en "Paddda" Citroën på första bilden? Du vet en sån som Stig Lindberg hade. De är så snygga, en sån ska vi ha någon gång i framtiden. Ligger antikvariatet där det var mataffär tidigare?

    SvaraRadera