tisdag 14 april 2009

I brist på annat så får ni en dagens

Så här var jag klädd första skoldagen efter lovet. Det var en ganska bra dag, men det lustiga var att jag började nästan känna abstinens efter att få sminka mig. Urpatetiskt! Jag ville så gärna sätta smink på mitt ansikte och bryta min "sminkfasta". Tur att jag lagt allt smink hemma! Det var bara till att be en bön och sen gå vidare med livet.


I söndags köpte jag en Hemmets journal när jag kom hem, för fina Johanna och Andreas som har på pricken röd är med i detta numret. jag köper aldrig annars den tidningen, men den var överaskande bar faktiskt. Ett stort plus var de roliga recepten, som jag tänker prova någon dag.

1 kommentar:

  1. Oj vad roligt att du köpte tidningen! Måste också säga att du alltid har så fina kort här i bloggen. Föresten ligger den en liten sak och väntar på dig nästa gång du kommer in i butiken.

    SvaraRadera