måndag 27 april 2009

Hippie för påhittad festival


I helgen så utnyttjade jag det fina vädret och att det var get out mässan, för att ta foton för ett projekt i skolan. Tanken är att man ska hitta på en turistattraktion där man utnyttjar kultur- och naturtillgångar i kommunen. Så jag och min kompis kom på iden med en eco-festival. Självklart är allt påhittat, men kul är det.

Hela tanken är att det är ganska mycket woodstock över det hela, med musik och workshops och happenings, så det var bara till att ta fram sina hippiekläder (jag brukade vara hippie) och ta hjälp av kära syster, så att alla kort inte blev på mig.


Mågra kort i kåtan blev det på renskinnen.


Det var några som bakade bröd över eld i det som ser ut som en stor kastrull, men som visade sig vara en fältugn (eller något i den stilen).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar