söndag 19 april 2009

Denna fina kören


Idag har jag fått tillbaka rösten helt, fortfarande lite hes, men man lever. Så jag hade ork nog att åka in till Jönköping för att lyssna på gospelkören, doxa, min syster sjunger i. När jag och mor väntade på att vi kunde sätta oss i kyrkan, så tog vi oss en fika. Jag åt en riktigt kladdig brownie med non stop godis på.

Denna gång så sjöng de låtar från musikler och filmer (förlåt att bilderna är så suddiga, min kamera har gått sönder så jag lånar min systers lilla).

Några i kören går i min systers klass så de kände jag sen innan. Tidigare i veckan var jag på en teater och musikföreställning i Vetlanda. Då var det en av mina kusiner som hade var med i teatern och sen hade musikeleverna framträdande.

Körens stjärna var en kille som har en så oerhört fin röst.

Så här var jag klädd denna eftermiddag (innan dess var det pjamasbyxor och linne som gällde).


Jag satte många blommor i håret, vilket inte riktigt syns här,men fint var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar